بصیرت
 
قالب وبلاگ
 

 

 

بر همین این اساس تعدادی از مبلغین و هدایت کنندگان بهائیت در شهرهای اطراف کرج از طریق دادن کمک هزینه های مختلف به افراد  بی بضاعت و دارای مشکلات مادی شدید و در ازای آن ، پذیرش مسلک بهائیت از سوی این خانواده ها اقدام به تبلیغ و جذب به این فرقه ضاله...

یکی از روشهایی که فرقه های ضاله همیشه از آن سود جسته اند استفاده از نقاط ضعف افراد جهت جذب آنها در فرقه خود می باشد.در همین خصوص به تازگی فرقه ضاله بهائیت برای جذب افراد به این فرقه با شناسایی افراد بی بضاعت در قبال کمک مالی به آنها آنان را مجبور به قبول فرقه بهائیت می نمایند.

بر همین این اساس تعدادی از مبلغین و هدایت کنندگان بهائیت در شهرهای اطراف کرج از طریق دادن کمک هزینه های مختلف به افراد  بی بضاعت و دارای مشکلات مادی شدید و در ازای آن ، پذیرش مسلک بهائیت از سوی این خانواده ها اقدام به تبلیغ و جذب به این فرقه ضاله می نمایند.این گزارش می افزاید  در یکی از شهرهای اطراف کرج حدود 50 خانواده بهائی وجود دارد که باتوجه به سطح پایین در آمد ، اکثرا از طریق کمک های مالی بلاعوض و در نتیجه پذیرش بهائیت به این فرقه گرایش و جذب گردیده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 11 خرداد 1390 ] [ 10:5 ] [ علیرضا دهقانی ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

بصیرت را در همه ابعاد زندگی خود پیاده کنیم تا دینمان و عقایدمان را ناخواسته و نفهمیده به یغما نبرند. التماس دعا
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و آدرس basirat110.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب